Owner Post Them Follow Dash



NurulFatin's
NurulFatin's

Owner


Hello and welcome to my blog
Studying BITZ (Computer Security) at UTeM
Unofficially 20
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
♥LIFE IS A STORY. MAKES YOURS THE BEST SELLER♥
[ENTER YOUR LINK HERE :)] >


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini





:: Sayang Ejah...! ::

assalamualaikum...

tadi, aku bukak twitter.
huii, lama dah tak bukak twitter pakai lappy.
selama ni gun phone je.

tapi....
sadissss...
sekarang, twitter gua tak dapat berfungsi dengan sepenuhnya bila bukak guna phone.
sabor je lahh...

okay, back to the point.
aku kalau bukak twitter, ape lagi.
buat part time job ake lehh...
STALK member-member aku...

ngehngeh...
then, turn kat twitter Ejah pulak, dia tweet mende ni



malu woii aku. jangan lahh citer >.<




yang ni aku paling terharu. haha *wipe tears*



Frankly speaking, memang banyak yang kitorang dah lalui bersama...
bukan kami berdua je lahh, dengan kawan-kawan lain pun sama...
especially for The PRS.
miss korang wehh :'(


and, malam tadi Lai text aku...
excited kot.
sejak dia g PLKN, ni first time dia text aku.
isokay lahh, maybe dia busy.
zarith pun sama.
tekujat gua dia text aku...
haha... :')


apepun, Tengsss so muachhhh EJAH.
aku tahu kau sayang aku, kan kan kan...???
ngeh ngeh ngeh...


p/s: harini nombor pin keluar. takdapa beli harini... :(


lots of love,

Fatin Bunadir.