Owner Post Them Follow Dash



NurulFatin's
NurulFatin's

Owner


Hello and welcome to my blog
Studying BITZ (Computer Security) at UTeM
Unofficially 20
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
♥LIFE IS A STORY. MAKES YOURS THE BEST SELLER♥
[ENTER YOUR LINK HERE :)] >


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini





::SPM SPM SPM::


 ~ASSALAMUALAIKUM, SALAM 1 BLOGGER~

memang dah berkurun gamaknyee aku tak update blog.
Haihhh..
busy lahh..
nak SPM lahh katekann *sangattt*


masuk harini...
lagi 12 bulan kot nak SPM...


Ya ALLAH,
sumpah aku tak ready hape lagi...
study kaw kaw, tak lahh sngat...


Tapi, sekarang aku dah start bangun pagi lahh...
dulu2 memang nak bangun pagi, tapi tak terbangun bangunn...


trial haritu..
emm sngat sangatsangat tidak memuaskan..
sains tulen sekadar credit...


macamane nak tingkatkan result...?
aku ni bukannya ada cara belajar yang betul..


tiap hari mak dok cakap benda yang sama...

"Orang kampung semua mengharapkan kau...sebab apa?tengoklahh keputusan UPSR dgn PMR kau dulu cantik"

*sigh*

tapi...
demi family aku, aku kena gagahkan jugak.
demi cita-cita aku, aku kena berusaha jugak.


Mama Sally selalu pesan, 

"Jangan cakap stress. nanti kita makin stress."

So...






 Abah pulak selalu pesan...

"SPM buat betul-betul dik... ni penentu masa depan kau..."

And i was like...
*krikk...krik...*


Nevemind.
yang penting, cita-cita aku nak jadi pharmacist mesti tercapai.
amiiin~ :)


Akhir kata, goodluck to all 96's
Do the best for our SPM.
May you find your success in this battle... :)



p/s: lepas SPM, tiap-tiap hari aku akan update blog. mwahaha *doakan aku

~wassalam...~