Owner Post Them Follow Dash



NurulFatin's
NurulFatin's

Owner


Hello and welcome to my blog
Studying BITZ (Computer Security) at UTeM
Unofficially 20
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
♥LIFE IS A STORY. MAKES YOURS THE BEST SELLER♥
[ENTER YOUR LINK HERE :)] >


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini





Eat That Frog !



~ASSALAMUALAIKUM, SALAM 1 BLOGGER~

Ada sesapa yang kat sini pemalas macam aku, takk??
Pemalas tahap 2041996.

Kalau ada, nah.
Makan katak.
kompem rasa malas tuh hilang...

Erkkk.
jappp.
petua dia bukan kena makan katak....

TAPI....


TADAAA !!

Tengs MEHM... =)

Ini diaaa...
Eat That Frog...

Aku pun taktau apa isi kandungannya...
takbace lagi...
Tapi yang penting, baru tengok bab 1, tajuk dia "KEMASKAN MEJA"
*sigh*
Benda yang paaaaaling aku malas nak buat, kemas meja lahh.
Absolutely !
Hahahhh...

Tapi, memang aku syorkan kat korang lahh sesapa yang teringin berubah *seperti aku* , beli lahh buku ni ... :)

Ada orang bagi pinjam buku ni kat aku, hahhah...
Konon nak aku berubah lerr tuuu.... haha
InsyaALLAH aku berubah weyh. Untuk kau ! ;)


Makan Katak Ituuuu !!!

p/s : harini dah habis exam ! Jyeahhhhh xD

~wassalam...~