Owner Post Them Follow Dash



NurulFatin's
NurulFatin's

Owner


Hello and welcome to my blog
Studying BITZ (Computer Security) at UTeM
Unofficially 20
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
♥LIFE IS A STORY. MAKES YOURS THE BEST SELLER♥
[ENTER YOUR LINK HERE :)] >


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini





2013

~ASSALAMUALAIKUM , SALAM 1 BLOGGER~

Tinggal berapa hari jer lagi 2012 bakal meniggalkan kita ...
And ...
Banyak kenangan manis dan pahit yang kuta dah lalui ...

Orang kata ,
PENGALAMAN MENJADIKAN KITA LEBIH MATANG

Betul lahh tu .
Jadi , jangan pernah merungut dan mengeluh dengan apa yang kitta lalui .
Sebaliknya, bersyukur lahh sebab kita masih diberi peluang untuk bernafas di bumi Allah ini ...

Cerita aku sepanjang tahun 2012 ni...
Macm2 kot yang aku hadapi...
Ala biasa lar...

Tapi, seriously !
Aku pasti ingat semua kenangan ni wahai sahabat2ku :)




Aku rindu kenangan kita yang dulu ...
Dulu, pagi petang kita ada kelas ...
Haa, kelas AddMath paling utama .

Then , tahun 2012 ni jugak aku ambik lesen .
Haa, here's the point .
Aku dapat P woo~
Ingat lagi betapa susahnya kitorang (Lailatul and Me) nak ambik lesen .
Macam2 halangan .

Then , aku teringat kat event2 sekolah .
Paling aku ingat , Camping Pengakap , Pertandingan Pantun and Pertandingan Roket .
Haha best tauu .
Dapat new experience :D

Kenangan pahit takpayahlahh cerita ..
Sekarang kita enjoy2 jer ...
Heeee

BUT !
For 96's ,
Ingat !
Next year kita nak SPM woo~
So,
Kena kurangkan online , Twitter, Facebook, Phone, etc .
Peringatan sajee
Kalau boleh , aku taknak naik form 5 .
Kalau boleh aku nak stay form 4 jer .
Seriau tauu nak form 5.
Papehal , gudluck lahh ! :D 
All the best for me and 96's :)




p/s : Goodbye 2012 , Welcome 2013 .

~wassalam...~