Owner Post Them Follow Dash



NurulFatin's
NurulFatin's

Owner


Hello and welcome to my blog
Studying BITZ (Computer Security) at UTeM
Unofficially 20
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
♥LIFE IS A STORY. MAKES YOURS THE BEST SELLER♥
[ENTER YOUR LINK HERE :)] >


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini





Result Exam =,= (Part 2)

~ASSALAMUALAIKUM , SALAM 1 BLOGGER~

Post yang ke 2 untuk hari ni .
Ngeee~

Result exam akhir tahun aku ...
Teruk giler .
merosot weh ...


Taktahu sebab ape ...
Salah aku jugak sebab aku tak berapa nak study .
hais ...


dah kena bebel dengan parents aku ...

Aku bukak laptop kena bebel ,Aku pegang phone kena bebel ,Aku hang out dengan bestie kena bebel ,Aku bace novel kena bebel ,Aku dengar radio pun kena bebel .

Senang citer , since result aku corot aku kena bebel hari2 lahh .

Mak , Abah , adik akan buat yang terbaik untuk SPM next year .InsyaALLAH , adik takkan hampakan harapan Mak and Abah Adik nak pergi Ireland .InsyaALLAH kalau diizinkan ALLAH . :)

p/s : Move on untuk menjadi yang lebih baik ! :)


~wassalam ...~