Owner Post Them Follow Dash



NurulFatin's
NurulFatin's

Owner


Hello and welcome to my blog
Studying BITZ (Computer Security) at UTeM
Unofficially 20
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
♥LIFE IS A STORY. MAKES YOURS THE BEST SELLER♥
[ENTER YOUR LINK HERE :)] >


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini





Guess What ??



~ASSALAMUALAIKUM , SALAM 1 BLOGGER~

hahaiii~
huiiihuiii~
haha gilakk sudahh
tadi ada extra class , fizik
and dapat paper 3 walaweyh~
takmau citer .

hari ni ada entry best punye . yeker ??
best tak best taktau lah , terserah kat korang
gambar-gambar lame artis-artis barat ...
gambar time kecik ada , gambar sebelum jadi artis pun ada ...
agak-agaklah kauorang percaya tak ini mereka ??
ngehehehehe~~


ADAM LEVINE



ZAC EFRON



LEONARDO DE CAPRIO




BRADD PITT




SELENA GOMEZ



MILEY CIRUS



LADY GAGA



TAYLOR SWIFT


haaaa~
see ?? believable or unbeleivable ??
hahaha
aku dapat pics ni dari satu artikel ni
tapi aku dah lupe ape link dia
dah nampak macam tuh , aku amek la gambar dia and copy terus ke blog aku
muehehehehe~

PALING TOMEY (L) : LEONARDO DE CAPRIOPALING TOMEY (P) : SELENA GOMEZPALING AYU : LADY GAGAPALING UNBELIEVABLE : TAYLOR SWIFT

paling aku sukeeee selena gomez . lawa !
gagagagagagggg~ yang tu pendapat aku jee
ape pulak pendapat kauorang ??

psst:// takde niat nak mengutuk ... peace ! ^^V

~wassalam ...~

Labels: ,