Owner Post Them Follow Dash



NurulFatin's
NurulFatin's

Owner


Hello and welcome to my blog
Studying BITZ (Computer Security) at UTeM
Unofficially 20
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
♥LIFE IS A STORY. MAKES YOURS THE BEST SELLER♥
[ENTER YOUR LINK HERE :)] >


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini





Luahan Hati Si Gadis | #3



~ASSALAMUALAIKUM , SALAM 1 BLOGGER~

Kenapa setiap kali aku nak lupekan kau ,

Saat itu lah aku asyik Nampak muka kau …

Saat itulah kau semakin dekat kat aku .

Muke kau yang mudah membuatkan aku lupa segala-galanya …

Lupe ape yang pernah kau buat kat aku , lupe ape yang orang buat kat kita , lupe terhadap orang yang punya perasaan sama seperti aku terhadap kau …

Anggota badan ni tak pernah berhenti buat sesuatu pasal kau …

Tangan aku ni tak pernah berhenti tulis nama kau dan pasal kau …

Mata ni tak berhenti tengok kau …

Kaki ni tak pernah berhenti menjejaki kau …

Mulut ni tak pernah berhenti sebut nama kau dan bercerita tentang diri kau …

Fikiran ni tak pernah lekang dari fikirkan pasal diri kau …

Dan hati ni tak pernah berhenti menyanyangi , mengingati dan merindui kamu …

~wassalam …~

Labels: , , ,