Owner Post Them Follow Dash



NurulFatin's
NurulFatin's

Owner


Hello and welcome to my blog
Studying BITZ (Computer Security) at UTeM
Unofficially 20
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
♥LIFE IS A STORY. MAKES YOURS THE BEST SELLER♥
[ENTER YOUR LINK HERE :)] >


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini





Blogger Has A New Look !



~ASSALAMUALAIKUM , SALAM 1 BLOGGER~

*pagi u all ! *

Pagi2 lagi dah pnline yeark ! bagus betul aku ni . homework tak siap lagi padahal .

Oke , straight to the point . tadi buat julung kalinye aku pergi dashboard . pastu kat atas sekali tu ada tulis Blogger has a new look in April ! Upgrade now !

Aku pun dengan ‘pandai’ nye cer la klik . sekali terus jadi memang …. Awesome lah orang kate ! tengok nih !




Pastuh aku try cari design lah kan . aik ?? takde ?? aku godam2 lagi . pergi satu persatu . takde ?? ke line yang tak betul ??

Oke tenang ten tenang . aku dah piker macam2 je ni . macammane kalau terus jadi macam ? macammane aku nak upgrade blog aku ? macammane ?? macammane ?????? hwaaaaaaaaaa~!!!!

So aku ame keputusan pegi dashboard semula . aku try godam2 dengan sepenuh hati aku mengikut 6ixth sense yang dah dianugerahkan *poyozz sekejap* akhirnyaaaaaaaaaaaaaaaa~ alhamdulillah~ J kembali berwajah seperti biasa . aku lebih suke yang sebelum ni punye .

Psst://lain kali tangan tu jangan gatal sangat kalau taktau pape !

~wassalam …~