Owner Post Them Follow Dash



NurulFatin's
NurulFatin's

Owner


Hello and welcome to my blog
Studying BITZ (Computer Security) at UTeM
Unofficially 20
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
♥LIFE IS A STORY. MAKES YOURS THE BEST SELLER♥
[ENTER YOUR LINK HERE :)] >


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini





ADUHAI FATIN !



~ASSALAMUALAIKUM , SALAM 1 BLOGGER~

Tadaaaa !!! Fatin in da house ! heheh

Tadi like usual la ada extra class . add maths jugak . takpe2 …

Hah ! buat julung kalinye … aku pergi sekolah naik motor . wahhh ! best lah . dah lame aku nak pergi sekolah naik motor .

Bile dah excited , lupe lah segale hal . bile dah Nampak cikgu .. jajanggggg ! aku teringat pasal kunci motor aku . mane aku letak ek ?? punye lah aku cari bermati-matian sane-sini . aku assume bende tuh dah hilang !

Okey aku still dapat rilek . aku cari slow2 sane sini dari tempat aku jalan sampai ke tempat aku melepak dengan member . pun takde gak ! macammane nih ?? first2 aku tak nangis tau . tapi sampai ke bilik sukan , airmata ku rebah ke bumi pabila melihat wajah noh , jay , n the gang . series ! malu gile bile dorang Nampak . taktau tibe2 boleh termenangis pulak kat situ .

cari punye cari ... akhirnya~ alhamdulillah ~ :) 
aku jumpe kat bilik jaga . :)

LAI : ten , kau serik tak pasni nak bawak motor ?
AKU : serik ?? takde nye ... kalo aku serik macamane aku nak bawak kau lagi pasni ... ^^V






kredit to mr.google





yang ke dua pulak ... pasal roket air kami !!!


kredit to mr.google




lepas kelas addmtahs ... aku , ili , mai , sapik , hariz , ejah , zarith , mera terus pegi padang . testing ak terbangkan .
alhamdulillah ... :)
agak jauh jugak la . hampir ke dewan .
yang kali kedua ...
alamak aiiii~~ jauh gile . nak tau sampai mane ??
sampai bumbung dewan ! 
at first agak xcited jugak la sebab jauh tapi ~
sedih tibe2 sebab dorang kate kene buat baru .
aku tanye la nape kene buat baru . dorang kate kat ats bumbung macamane nak amek .
kitorang mase tu memang rase macam nak nangis je . yelah . 4 hari tau kitorang buat . untuk jadi se'perfect' macam tu walau tak berapa nak perfect .
kitorang panggil la sesapa suruh amik kan .
sorang demi sorang naik ( agak membahayakn)
last2 aku suruh sapix .
alhamdulillah ~ sapix dapat turunkan . :)
tq sapix ! esok aku , ili , lai n mai belanja kau makan , yerk !
:)
tu lah 2 peristiwa yang menCEMASkan 
tetapi meNYERONOKKAN aku 
yang berlaku pada hari jumaat yang mulia nih .


psst :// result test addmaths semalam punye ... agak puas hati sebab soalan memang gile gempak susah !!

~wassalam ...~

Labels: , , , ,