Owner Post Them Follow Dash



NurulFatin's
NurulFatin's

Owner


Hello and welcome to my blog
Studying BITZ (Computer Security) at UTeM
Unofficially 20
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
♥LIFE IS A STORY. MAKES YOURS THE BEST SELLER♥
[ENTER YOUR LINK HERE :)] >


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini





WAH ! HEPPI NYE AKU HARI NI !


~ASSALAMUALAIKUM , SALAM 1 BLOGGER~

Wiiiii~wiiii~wiiii~

Wink wink wink ~ blink blink blink~

Eah ?? apehal aku ni ?? tengah berangan kot . hahha !

Hewwww~ lame dah tak buat post baru . guess what ?? aku rase hari ni HARI GEMBIRA SEDUNIA buat aku . ape taknye …. Ada someone makes me feel happy . buat aku tersenyum tiap masa , tiap waktu . eceewahhhhh ! hahaha



Aku nak cerita lebih detail tak boleh la . blog aku ni dah dikenali oleh kawan2 aku .

Aku bukan ape , ni personal la . aku dapat bagi hint je kot . huhuhuh . tapi siyes la , bile dia tegur aku semata-mata nak Tanya pasal semalam , memang aku rasa macam nak terbang sampai ke kayangan je ! wahhhh ! mesti best .





Sekarang aku tau , there’s a silver lining dengan ___________ aku kat class . aku akur . aku redha bile lai taknak tukar dengan aku . macam aku cakap tadi , there’s a silver lining .

Apepun , thanz atas respon kau yang positive . hope dapat berkawan macam biasa . J

Psst:// pantun aku dapat nombor 2 . Alhamdulillah ! J walaupun tewas dengan sri gading mase peringkat akhir . good job ! J

~wassalam…~

Labels: , , , , ,