Owner Post Them Follow Dash



NurulFatin's
NurulFatin's

Owner


Hello and welcome to my blog
Studying BITZ (Computer Security) at UTeM
Unofficially 20
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
♥LIFE IS A STORY. MAKES YOURS THE BEST SELLER♥
[ENTER YOUR LINK HERE :)] >


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini





MAJLIS GRADUASI SPM & STPM


~ASSALAMUALAKIUM, SALAM 1 BLOGGER~


Haih ! hari ni … agak busy dengan kerje-kerje yang patut aku buat tapi tak sepatutnye bagi aku . hahaha


Hari ni sekolah aku buat Majlis Graduasi SPM dan STPM .


Aku pun join gak . tapi ………… ape kaitannye ??


Hewwww~ aku pun amek hadiah gak . hadiah penghargaan untuk PMR . tapi , aku dapat Anugerah Perak je la . yela , aku mane la pandai sangat sampai nak dapat Anugerah Emas . Anugerah Perak (PMR ) untuk 7A1B . Anugerah Emas ( PMR ) untuk 8A .


Back to the point . sepatutnye budak2 kecik bawah umur macam aku ni tak sepatutnye join event ni . sebab ….. kitorang tak layak lagi la nak pakai jubah bagai . tengok . title entry aku pun bebrbunyi MAJLIS GRADUASI SPM & STPM 2012 . hah ! kauorang ade Nampak PMR ? hade ?? takde kan … so … the conclusion is …


KAMI HANYA MENUMPANG .


Tengok . kesian kitorang kan . sedih aku . tkpe lah , parents aku cakap SPM lagi penting . buat baik-baik . kalau mampu , dapatkan Anugerah Khas Pengetua . InsyaALLAH , mak abah … J


Lastly …. Enjoy lah dengan gambar-gambar tuh . aku malas nak taip lame-lame . k baiii .

ni la hadiah yang aku dapat . piala and sijil .















aku taktau ape yang terjadi dengan meke ...







dengan cikgu rosmizah and cikgu nooriati







with my beloved mother . love you mom ! <3






Psst://bersyukur dengan apa yang kita ada .


~wassalam… ~

Labels: , , , , , ,