Owner Post Them Follow Dash



NurulFatin's
NurulFatin's

Owner


Hello and welcome to my blog
Studying BITZ (Computer Security) at UTeM
Unofficially 20
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
♥LIFE IS A STORY. MAKES YOURS THE BEST SELLER♥
[ENTER YOUR LINK HERE :)] >


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini





GUDBYE



~ASSALAMUALAIKUM, SALAM 1 BLOGGER~

*disyorkan agar sediakan baldi terlebih dahulu*


Untuk beberapa hari ni ….

Terpaksa ku tinggalkanmu …

Untuk seketika …

Oh, sayang ! Janganlah dikau bersedih , karena aku sentiasa menemanimu tatkala aku FREE !!!

Hahaha !


Aku sedar ! Aku kene tinggalkan kau untuk seketika demi HOMEWORK , demi PERTANDINGAN PANTUN , demi PERTANDINGAN FORUM , demi ORAL ENGLISH , demi HAFAZAN PI , and allllllllllllllllllll demi2 .


Huhuhu sooooo sad … Hope awokkk tak lupe kite, keyh ?? Kite sayang awokk byk2 … That’s why before kite clash dengan awokk, kite make-up awokk bagi lawo , bagi chantekk , bagi malatopp dabomm kadabomm gitu . (eh, yeke ??)

Huh ! Watever . Yang penting sekarang …. Gudbye DARLING for a while ….


Goodbye BLOG !

Goobye FACEBOOK !

Goodbye BOYFIE ! (eh ?? aku mane ada BF)



Psst://Tadaaaaaa~ next week kite jumpe lagi, keyh ??


~wassalam…~

Labels: , ,