Owner Post Them Follow Dash



NurulFatin's
NurulFatin's

Owner


Hello and welcome to my blog
Studying BITZ (Computer Security) at UTeM
Unofficially 20
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
♥LIFE IS A STORY. MAKES YOURS THE BEST SELLER♥
[ENTER YOUR LINK HERE :)] >


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini





LUAHAN HATI SI GADIS... #2

~ASSALAMUALAIKUM, SALAM 1 BLOGGER~

oke2, aku dapat rasekan dah berapa abad aku tak post something kat sini ...

sampai bersarang + berhabuk aku pnye bloggie, ni ...

banyak gile kot homework ... sampai tak menyempat nak berblogging ...

actually, banyak story yg aku ak cite tapi, dapat story sikit je... busy meyh ~

esok kat sekolah ada Merentas Desa ! anda tahu menatang ape itu ?? oke, sila rujuk kamus dewan ... kalau tak tau ...

malas gile kot aku nak pergi ... dahlah Kehadiran aku mase latihan sukan 3/8 … pehhhh ! terrbaekkkk lah kau, ten !

tapi, syok jugak sebab dapat pakai baju baru ...

oke, kononnye aku nk posing sikit la dengan baju baru tu tapi .... terbatal niatku itu .... hahaha

isnin, 13/02 , satu insiden berlaku kat aku mase waktu biologi ... YA ALLAH, boleh tak aku benci kan dia ?? telah banyak kali dia menyakiti hatiku ... Ya Allah, KAU tabahkan lah hatiku ini...

aku tau la aku duduk kat paling belakang sekali ... kalau ikutkan aku, aku memang taknak duduk belakang . aku lebih suka duduk depan sekali . paham2lah, time BIO mesti cikge nak buat kuiz ... nak dijadikan cerita, nama kumpulan aku " UTARID " . time kuiz tu, kumpulan aku tak dapat markah pape pn coz tak boleh nk jawab . means, soalan yang cikgu bagi dah ada kumpulan lain ambik ... sumpah sedih gile kot aku and the gang bile bebudak lelaki sume ketawakan kitorang ...

buat razy and akmal, aku harap korang tak amek hati ape yang aku cakap hari tu (aku tau korang dengar ape yang aku cakap hari tu ) mane tak nye, pas waktu BIO, terus waktu fizik ... OTW nak ke makmal fizik, aku menjerit macam orang meroyan, la . and at the same time, razy and akmal dengar ... oke, fine ! aku taknak lagi ingat pasal benda tu .


iyyyyyahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!

*psst, tiap kaliaku nampakmuka kau, aku akan mencebik wahai....... tettttt !

~wassalam...~

Labels: , , , ,