Owner Post Them Follow Dash



NurulFatin's
NurulFatin's

Owner


Hello and welcome to my blog
Studying BITZ (Computer Security) at UTeM
Unofficially 20
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
♥LIFE IS A STORY. MAKES YOURS THE BEST SELLER♥
[ENTER YOUR LINK HERE :)] >


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini





LE TOUR de LANGKAWI | PARIT SULONG

~ASSALAMUALAIKUM, SALAM 1 BLOGGER~

Ape khabar ?? sehat ?? Alhamdulillah J kalau sehat .

Hey, hari ni aku ada citer best punnyeeee lah . tengok title dah tau, kan .

Mesti nak tahu sangat ape cer … hahaha lek lu lek lu …. Sile ikut giliran jangan berebut . (aik ?? ape kene mengene, eak ?? )

Oke2 so, aku nak buat karangan bergambar . baru best, kan ~ baru ada feel !

Cerita ni bermula dengan …. Selepas Aku, lai, ejah and mai habis kelas Add Math, kami berjalan kaki ke Parit Sulong . memang cuak ar time tu sebab banyak giler kot kenderaan lalu jalan dalam . yela, jalan besar kan ditutup .

Pas sampai pt sulong, kitorang pusing-pusing . ada satu booth ni jual T-shirt panthera jersi .. fulamakkkk cakap ar taknak cantik pulak . memang lawa gile ! harge RM60 . oke la …. Bajet2 nak beli … ingat nak suruh mak aku belikan (mak aku pun tengok le tour gak, keh) tapi …. Ahhhh takpe2 . kite jalan dulu . toksah nak piker pasal bende tuh .

Time dekat padang tu, terserempak pulak dengan ili . apelagi, heppi nye dapat jumpe ili . then Nampak adik ili yang ensem tuh alamakkk aiiii, ensem nye ! hahah



Ni mase mule2 sampai, terus posing . hahah



Wahhh~ aku tau, pakcik tu mesti nak protect muke die daripada sinaran UV . ahahaha



Wahhhh~ orang puteh pun ada …



See ?? Nampak 2 orang jejaka berbaju hijau tuh ?? haaaa~ mereka merupakan wartawan and cameraman TV 3 . first2 dorang nak interview makcik sebelah aku . time tuh aku tengah syok bergambar dengan anak die . bile Nampak je tertulis TV3 kat kamera dorang, apelagi, kitorang berempat cepat-cepat cabut . makcik tu pun cabut . malu seyh !





Para penonton setia menunggu … “menunngu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku saatku harus bersabar dan trus bersabar menantikan kehadiran dirimu, entah sampai kapan aku harus bertahan sesuatu yang sangat sulit ntukku jalani” agaknye , setiap orang nyanyi lagu ni kot ? mane taknye … hamper 2 jam kot tunggu . malah lebih daripada tu pun ada agaknye .


Ensem ! hehe


Helicopter … first time kot dapat tengok heli depan-depan . lending die kat padang SK Parit Sulong . pergh, static seyh . depan-depan umah lai .





Menggedikzzzz sekejap ! haha



Ambik gambar dengan pilot … wohoho …. Macam mimpi sampai ke bintang ! hhaha


Ensem ! his name is … HAFIZ . hehehe



Haaa~ see ?? ni la baju yang my belooooooooved father belikan . lawa ! I like ! harge ?? errrrr, tak perlu mention kot . tak penting . heheh




Siyes, best gile kot dapat tengok . yang tahun 2010 punye aku rase tak semeriah yang tahun ni punye, laaa~ . best la !


And … kat sane jugaklah aku Nampak member-member lame aku (boys) yang sekarang ni sekolah belakang . tapi, tak bertegur pun . jauh kot kalau nak jeerit nama diorang tuh ! hahaha


Psst :// padahal selasa ni dah test tapi still ngadap lappy . fuh ! terrrbaekkkkk . hahaha . Ada banyak video yang aku record . tapi, tak sempat la nak upload malam nih . bile-bile aku upload . tunggu keyh !


~wassalam…~


Labels: , , , , , ,