Owner Post Them Follow Dash



NurulFatin's
NurulFatin's

Owner


Hello and welcome to my blog
Studying BITZ (Computer Security) at UTeM
Unofficially 20
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
♥LIFE IS A STORY. MAKES YOURS THE BEST SELLER♥
[ENTER YOUR LINK HERE :)] >


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini





JIWA KACAU


~ASSALAMUALAIKUM, SALAM 1 BLOGGER~

hari ni jiwa ku berkacau-kacau ... bergolak-golak bagaikan negara yang sedang berperang ...

aaaaaaa!!!!! tidakkkkkkkkk !!!!!!

pernah tak korang hadapi orang yang korang rase BAIK gileee kat mata korang satu mase dulu tapi dia berubah 100% ?? tak kire lah BOY @ GIRL... mesti sedih habess kan ??

itu belum cukup lagi .... cube korang bayangkan orang yang korang kate 'baik' tadi korang rasekan yang 'dia' tak suke kan korang ?? means dia tak ngam lah dengan korang ... pernah rase, tak ?? then, bile korang bercakap / berbual dengan 'dia' , 'dia' macam nak taknak je cakap dengan korang ??

seyyes aku cakap ... aku dah hadapi sume bende tuh and it's suffering, dok !

aku SEDIH !!! sumpah sedih gile ...





kenapa dia buat macam ni ?? mana 'dia' yang dulu ??

walaupun aku dengan 'dia' tak berapa rapat, tapi still berkawan , kan ?? and aku still nak kan kawan aku yang dulu ... please, lah !

you make me angry, you know??!

tu baru pasal 'dia' and yang ini pulak pasal a girl yang reallllllly10000000 buat aku menyampah kat dia ...




kau ingat muke kau tu lawa sangat la bile kau jeling kat aku macam tu ?? please, lah !! asal ha ?? kau tak suke aku ?? aku dapat rase la yang kau tak suke aku .... dari riak wajah kau menggambarkan yang aku ni terrrrrrlalu tak layak la ada depan mata kau .

can I slap you ?? kalau aku ada kuasa, nakkk je aku lempang-lempang muka kau lah, minah ...

aku ingat kau dah berubah ... kalau pade pandangan mata orang lain kate kau dah berubah, but NOT for me, lah~~ aku kenal kau sejak darjah 1 mereka ?? kenal kau sejak tingkatan 1... see the difference ??

tak kesah la ape korang nak pikir pasal aku but, if u in my shoes, u'll do the same thing, laa~

aku sedih tahu .... kenapa ramai sangat tak suke dengan aku ?? aku ada buat salah kat korang ke ?? just tell me la ... aku tau la, aku bukannye kaye macam korang ... kereta pun aku takde ... kalau nak dibandingkan pun... aku tak la sekufu dengan korang ... korang pandai .... aku ni bukanyye pandai sangat...

aku taktau nak cerita kat sape ... kekadang aku terpikir BLOG ni lah sahabat baik aku ... yang tak pernah buat aku marah, sedih, sakit hati, dan jugak gembira ...

tu tak ditambah lagi dengan masalah sahabat aku yang memang SENSITIF tu ... bende berlaku depan mate aku , kalau aku je rase betapa sakitnye hati aku , ape lagi dia yang memang ditujukan KHAS buat dia...

lagi-lagi bile orang yang aku teeettttt* pun terlibat lagi lah sakit hati

better aku luah kan kat BLOG daripada aku terpekik terlolong kat korang macam orang gile, kan ??

psst:// SAKITHATI masih terasa

~wassalam...~

Labels: , , ,