Owner Post Them Follow Dash



NurulFatin's
NurulFatin's

Owner


Hello and welcome to my blog
Studying BITZ (Computer Security) at UTeM
Unofficially 20
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
♥LIFE IS A STORY. MAKES YOURS THE BEST SELLER♥
[ENTER YOUR LINK HERE :)] >


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini





MENCARI KONKLUSI

~ASSALAMUALAIKUM, SALAM 1 BLOGGER~
hype! hype!


"aku pernah jatuh C.I.N.T.A tapi aku tak pernah berC.I.N.T.A"


wah~ mendalam sungguh ayatnye itu... agak-agak, ada tak antara readers yang ada kaitan dengan ayat di atas?? (",) hermmm jangan menipu.... Tuhan marah... berdosa tau, tak.... (hehehe)


macam biasa, le... aku ciplak ayat ni dari FACEBOOK... ada sorang la budak punya facebook, ni... ayat dia, pergh! ngancam, laa.... heheh...


that's why la aku ambik... dah takde modal sangat nak dibuat cerita...


keterlaluan tak kalau aku cakap aku rindu dia?? opps! terlebih sudah... "DIA" yang kumaksudkan itu adalah arwah kucing aku... jangan salah sangka... tak nak tak nak tak nak....


[ceh! allasan]


ape yang dapat aku katakan, janganlah terus hanyut dengan cinta yang tak kekal tu... seeloknya, cintailah ALLAH dahulu, kemudian Rasulullah S.W.T, kemudian cintai Al-Quran dan As-Sunnah, kemudian kedua ibu bapa kita dan seterusnya.... pilihlah insan yang dapat membimbing kita ke jalan yang benar...


[cakap macam dah berpengalaman pulak, eak]


hahaha... jangan hiraukan ape yang aku merapu di sini...


*renungrenungkandanselamatberamal :)


~wassalam...~

Labels: , , , ,