Owner Post Them Follow Dash



NurulFatin's
NurulFatin's

Owner


Hello and welcome to my blog
Studying BITZ (Computer Security) at UTeM
Unofficially 20
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
♥LIFE IS A STORY. MAKES YOURS THE BEST SELLER♥
[ENTER YOUR LINK HERE :)] >


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini





LUAHAN HATI SI GADIS...

~ASSALAMUALAIKUM, SALAM 1 BLOGGER~


apa khabar readers semua?? diharap agar sihat walafiat hendaknya... Aminn...


hari ni, fatin nak luahkan segala-galanya apa yang terbuku di hati fatin sejak dari dulu...


FOR THOSE WHO ARE RELATED :-

"aku tahu aku ni bukannya sorang kawan yang baik. tapi, korang kena ingat, takde satu pun manusia di bumi ALLAH ni yang perfect dalam segala hal. begitu juga aku. dan juga KAU! KAU! KAU! KAU semua. aku akui kekadang aku ada terlepas cakap, termarah orang, tapi benda tu berlaku di luar sedar aku. pleaseee, lah... kalau aku ada buat salah sekalipun, then tell me! what i've done to you. jangan pulak nak berkias-kias, diam seribu bahasa macam tu. jangan pulak tetiba marah orang tanpa sebab. be rational, la. kalau korang nak cakap ape pun pasal aku, cakap la. tapi face to face dengan aku... DEMI ALLAH aku takkan marah... just tell me! itu je yang aku nak... aku bersyukur sangat sebab airmata aku menitis kerana SAHABAT dan bukan kerana CINTA... lepas sorang, sorang kawan aku lari dari aku... yela, aku tau aku tak layak nak kawan dengan korang yang BAIK, PANDAI, LEMAH LEMBUT, LAWA, ADA RUPA... orang macam aku ni ape je yang ada... setakat sakitkan hati korang je, kan... tapi, takpe lah... aku redha... kalau korang dah tak nak kawan dengan aku nak buat macam mane... aku still ada family aku yang lebih sayangkan aku... maaf kalau ape yang aku cakap ni ada menyinggung perasaan sesiapa. tapi, aku dah tak tahan dah nak simpan lelama. actually, benda ni terbuku sejak dari duluuuu lagi.... bukan sejak semalam atau hari ni... aku tak tau la, dalam banyak-banyak benda, SAHABAT tu la yang sering buat aku menitis air mata aku... takpe, aku redha... akhir kata, aku nak mintak maaf dekat korang sebelum terlambat. yela, mane tau ALLAH nak tarik nyawa aku esok ke, lusa ke... kalaupun dah tak nak kawan dengan aku, aku harap korang still terbuka hati untul maafkan aku..."


~wassalam...~

Labels: , , , ,