Owner Post Them Follow Dash



NurulFatin's
NurulFatin's

Owner


Hello and welcome to my blog
Studying BITZ (Computer Security) at UTeM
Unofficially 20
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
♥LIFE IS A STORY. MAKES YOURS THE BEST SELLER♥
[ENTER YOUR LINK HERE :)] >


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini





ADA APA DENGAN KOREA???

~ASSALAMUALAIKUM, SALAM 1 BLOGGER~

apa khabar readers yang dirahmati ALLAH?? ^^

korang tau kan sekarang ni demam ape?

jeng... jeng... jeng...

ha, haiyyok! haiyyok! demam panas?? demam denggi ?? atau....... demam campak??

ouh, bukan same sekali...

demam KOREA, le... ha, kan? kan? (ketinggalan jamannye la kau ni, ten!)

sebenarnye kan, aku pelik tau... ape tho istimewenye pasal korea, nih??

dari dulu sampai sekarang aku buat observation, but, conclusion nye aku tak jumpe pun... (eh, betul ke ni??)

bile aku tanye member2 aku, mereke kate... oke3, ni antara observation yang aku dah kumpul :

---> kau tak nampak ke ?? diorang tu hensem2 tahu! (eh, kau ingat aku ni rabun, ke? eh, aku memang rabun pun. takdelah hensem mane pun... bapak aku lagi hensem... adi 6ixth sense pun hensem...)
---> hey! lagu diorang best2 la! walaupun tak paham ape maksudnye... (waduuuh, kasihan amet dengan kawan2ku ni semue... kalau diorang masuk ujibakat Mentos, eh?? ape pulak mentos... Mentor. kalau diorang masuk ujibakat Mentor, gerenti awal2 kene rejek. alasan?? tak pandai menghayati lagu... ish ish ish... takziah...)
---> diorang tu peramah, baik... (kauorang penah jumpa depa face to face, ke?? memangla... diorang friendly... tapi... mcm tak logiklah alasan tuwww...)

3 jawapan je yang aku dapat.

tapi, dalam byk2 jawapan, jwapan yg kedua tu je aku dapat terima. harap maklum.

oke2, aku tak kate salah nak minat korea, nih... tapi, yang aku nak tau sangat, kenapa sampai jadi trend? sampai nak demam demam korea bagai??

aku pun bukannye minat sangat dengan korea nih... tak macam korang...

lagu2 diorang sampai korang dah tahap hafal, belajar bahasa korea.

pasal belajar bahasa korea, aku tak kate salah, pun... kalau boleh, aku pun nak belajar... tapi... entahlah!

kalau ada peminat fanatik korea yang baca ape yang aku tulis nih, mesti dorang ban aku punye blog awal-awal, ni...

aku bukan ape... maybe, aku memang dilahirkan untuk tidak seperbarisan dengan anda2 si peminat korea... dulu, memang aku anti habis dengan korea. aku pun taktau kenape... sejak2 budak kelas aku (esp girls) tengah demam SuJu... hadui...

tapi, sekarang aku tak la sampai ban semua ape2 yang berkaitan dengan korea... aku still layan cite2 korea macam PASTA, BOYS OVER FLOWER, MY GIRL... hahaha... macam lawak, je... 3 cite ni je la yang aku baru tengok... memang ketinggalan jaman...

tu pun, kalau korang nak tau la, kan... sume cite tu aku tak habis tengok lagi... serius! malas nak tengok... sebab aku tengok kat lappy... kalau kat tv, memang dah lame dah... dah jadi sejarah hidup dah pun...

bukan cerite je aku layan, malah ada satu group ni memang aku minat dari dulu. means, sebelum fenomena korea datang. betul, tak tipu. erm, kumpulan BEAST... kenal??

ish, of couse la kenal, kan... aku jatuh cinte pandang pertama kat kupulan BEAST ni... tapi, aku just minat lagu2 depa yang memang tiptop tu je... ahli diorang pun aku cume kenal sape tu yang comellotey tu?? Yeo Seob?? ish, betul ke aku eja nih?? ala bedal2 je la...

kat sekolah aku pun, tengah musim video Bubble Pop..

aku pun taktau ape yang best sangat dengan video tu... yang aku tau ada perempuan seksi... tu je la. member aku pun tak sarankan aku untuk tengok... honestly, aku pun tak hingin nak tengok.

takkan perempuan nak tengok pulak, kan. habes, sape lagi yang tengok kalau bukan budak laki...

tapi ni cite dulu, la... before cuti sekolah. entah ape la yang best sangat dengan bubble pop tu... yang aku tau, bubble pop tu game... eh, betul, kan??

so, readers, aku harap takde yang ambik hati dengan ape yang aku tulis kat sini... sebab... ini pandangan aku je... aku tak kesah pun kalau nak miat ke, ape ke... aku cume nak tau, je... ada apa dengan korea??





~wassalam...~

Labels: , , ,