Owner Post Them Follow Dash



NurulFatin's
NurulFatin's

Owner


Hello and welcome to my blog
Studying BITZ (Computer Security) at UTeM
Unofficially 20
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
♥LIFE IS A STORY. MAKES YOURS THE BEST SELLER♥
[ENTER YOUR LINK HERE :)] >


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini





COMING HOME>>>

almost days i've been at home...

best gler pegi kem dekat KEM DAYANG tu... aktiviti dia memang lasak. tapi, takpe... aku suka aktiviti2 like that... mencabar... hari pertama kat sana aktiviti dia WAR GAME. malamnya pulak NIGHTWALK. paling aku suka part nightwalk tu la coz kat situ menunjukkan cooperation in group tau, tak... walaupun ada benda yang tak sepatutnya berlaku kat aku... bukan mase aktiviti sedang dialankan... lepas habis nightwalk tu... bencinye aku kat dia! ok! straight to the point. yang buat aku tak sangkenye tu, ketua kumpulan aku, la... dia memang menjalankan tanggungjawab dia sebagai leader walaupun masih mude... baru form 2 der... ahli paling tua, form 6 la... upper 6 lagi... keliling dia senior... tapi, dia tetap menjalankan tanggungjawab dia... ok, hari ke-2 pulak aktiviti dia JUNGLE TREKKING... kami mendaki bukit! walaupun penat... takla penat mane... but, at least ada la pengalaman yang interesting like this... boleh dikatekan sume outdoor aktiviti... takdepun indoor aktiviti... ada pun just LDK and majlis penutup, je la... ha, name grup aku kalau korang nak tau la kan... KAMI FIGHTER! hahaha... gitu la... nanti kalau ada kesempatan aku upload la gambar logo kumpuan aku tu... cikgu kate "wa... so sweet" sebab apa?? ada bintang... haha... anyway, camping yang ni memang terrrbaikkkkkk! :)

jauh perjalan, luas pemandangan...

~wassalam...~