Owner Post Them Follow Dash



NurulFatin's
NurulFatin's

Owner


Hello and welcome to my blog
Studying BITZ (Computer Security) at UTeM
Unofficially 20
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
♥LIFE IS A STORY. MAKES YOURS THE BEST SELLER♥
[ENTER YOUR LINK HERE :)] >


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini





MALUNYEEEEEEEEEEEEE................

huhuhuhuhuhu...... tadi ada satu peristiwa yang memang meMALUkan gile... bnda tu berlaku kat aku.... gini citenye... tadi mse belajar GEO, ckgu soal secara lisan b'dasarkan 1 bku tu ltihan tu... ble giliran member s'belah aku dah sampai, die pn bce soalan die and jwapan... pas die hbis bce, ktorang bual2... almaklumlah, bdak nkal... time tngah bual2, tbe2 t'dengar ckgu kate "s'belahnye". aku pn ape lagi, dngan BANGGAnye, dengan PENUH KEYAKINAN aku pun bangun... but...................... hwaaaaaa........... sume tgok aku dgan pndangan yang pelik. and ada sorang member aku ni ckap "kau dah knape fatin?" ble aku tngok, mamat yg bernama AMIRUL pn bngun jgak... time tuh aku tak dapat tangkap lagi ape yg berlaku... "bkanke spatutnye aku??" aku b'monolog. (ceh) then, dah lame2 gtu, baru aku tau rpenye ckgu tnye kwan die satu soalan n kwan die tak dpat jwab. so, ckgu sruh die jwab... waaaaa..... malu seyh... pas tuh ble time aku jwab, ada sorang mamat nih aku pnggil ALIEN (dy yg gelar diri dye sndiri kt aku mcm tuh) bleh kate "tu FATIN yg OVER tuh..." peh, sape tak pnas hati nih... aku apelagi, bg JELINGAN MAUT lah... nseb baik rmai back-up aku... pepehal, itulah peristiwa paling memalukan sepanjang hdup aku... ;(

member tak hbis2 asyik KETAWA je pasal pristiwa td...

SEDIH+MALU meyh... (*_*)

~wassalam...~