Owner Post Them Follow Dash



NurulFatin's
NurulFatin's

Owner


Hello and welcome to my blog
Studying BITZ (Computer Security) at UTeM
Unofficially 20
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
♥LIFE IS A STORY. MAKES YOURS THE BEST SELLER♥
[ENTER YOUR LINK HERE :)] >


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini





LAMENYE...

3 hari kurasakan bagaikan 3 tahun lamanya... aduuuh, rindu rasanya... err, opps! jgn fikir bukan-bukan, deh... bukan boyprenn tapi, blog. my prenn... hahaha... antara faktor yang menyebabkan aku dah lame tak update blog aku nih :

* broadband dah xpired. bru je topup tadi...

* malas nak bukak laptop, nak kene tunggu lelama depan laptop. sakit mata tau, tak? dahla aku ni

RABUN.

* tak sempat nak update. dengan homeworknye yang bertimbun-timbun (tak la timbun mane. setakat 3 page, je.. banyak ke? tak, kan??) dengan nak study nye lagi... almaklumlah, tahun ni nak menghadapi pepriksaan besor... eh, silap! besar. marah cikgu bm aku nanti kalau nampak ni...

so, di kesempatan ini, biarkan aku merapu-rapu... bukan ikan kerapu, yeeee...... ^^

lumrah manusia macam ni la...

bermacam-macam fe'el...

~wassalam...~