Owner Post Them Follow Dash



NurulFatin's
NurulFatin's

Owner


Hello and welcome to my blog
Studying BITZ (Computer Security) at UTeM
Unofficially 20
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words

Tagboard

⊰HOVER ME!⊱
Please do not spam my cbox. Please put your blog link so I can visit you back.
♥LIFE IS A STORY. MAKES YOURS THE BEST SELLER♥
[ENTER YOUR LINK HERE :)] >


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini





CUKUP-CUKUP MAKAN...

lalalalala.... olla! hehe... nape yerk aku HAPPY hari ni? emh, actually takde pape, pun... saje je nak hepi... tadi PERMATA SEJARAH ada TEST. ha, kan betul ape aku cakap mase kat post aku semalam... RESULT die... MALU den nak cakap... papehal, sipi2 je... takpe lah, A jugak... aku tengok MEMBER2 aku yang lain sume 80 keatas. yang dapat full marks pun ada jugak... aku je la yang dapat 80... tapi! aku hepi sebab meningkat drpd sebelum ni... actually set ni aku dah buat dah sebelum ni... yg before this pnye set ckgu sruh RUJUK BUKU... tapi aku tak rujuk... saje nak test kemampuan diri... tu sebab sebelum ni pnye dapat B... but, ALHAMDULILLAH yang ni dapat A...kenapa CIKGU nak buat lagi? almaklumlah, nak capai target semua murid dalam class aku tuh dapat A time PMR nti... nak kekalkan REKOD last year...

cikgu kate aku pnye sejarah NAZAK...

ape boleh buat...

saya LEMAH SEJARAH, meyh...=(

~wassalam...~